Sverige - Ungern

kom nyligen hem från var ikväll, Sverige mot Ungern.. väldigt oväntat.

Min kära mor och hennes pojkvän hade nämligen två biljetter till sverige matchen som var idag, och hade planerat att dom skulle gå på den, då tomas (pojkvännen) är en riktig fottbolls fantast, som alla andra killar :P, men när jag vakna idag fick jag höra att  dom inte skulle på matchen för han ligger hemma i feber, så det slutade med att jag fick 2 gratis biljetter till matchen :D Ringde såklart lina som älskar fotboll och hon vart helt överlycklig, så himla kul och se när man gör folk glada, det gör mig glad!

Riktigt kul hade vi det iaf, och matchen sluta 2-1 till sverige..

tack mamma och thomas för biljetterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0