05:10 - sleeping problems

Vad är det för fel på mig egentligen?

Just nu är klockan 10 över 5 på morgonen, jag  somnade vid lite över 1 inatt och vaknade igen vid kvart i 3? Jag kände mig helt utvilad och var jätte pig och kunde inte somna om... är detta normalt? Nu har jag haft det så här i en veckas tid att jag somnar allt mellan 2-3 timmar och sen vaknar jag konstiga tider som mitt i natten eller skit tidigt på morgonen och kan inte somna om? Jag vill inte ha det så här!

Fick ett sms från en av mina bästa vänner att hon satt inne på akuten på sös pga av magsmärtor, stackars henne, tycker skit synd om henne, det är ju inge kul att sitta på akuten halva natten och knappt få någon hjälp..usch jag lider med henne!

Just nu sitter jag med en jävla jobbig spännings huvudvärk som har suttit i över 1 timme snart, ha druckit vatten och tagit tabletter men inte fan hjälper det... undrar när jag kommer somna egentligen? om jag ens kommer somna snart eller kommer jag vara vaken fram tills resten av familjen går upp?
Nej usch jag tycker att detta är jobbigt, jag har aldrig haft såna här problem förut... vill bara somna igen och sova som en normal människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0