About my Boradway Nails

Sådär nu har jag fixat fram numret angående mina naglar och dom fick sig en ordentlig utskälling kan jag ju säga er! Jag har dessutom mens idag och är  inte på bra humör så jag tyckte nästan lite synd om tjejen jag prata med efteråt, men dom får fan skylla sig själva...

Iallafall så förklarade jag hela situationen och hon lät jätte chockad och sa att dom skulle ta tag i detta och lösa de.. hur fan ska dom lösa det undrar jag? Dum som hon var sa hon också att dom kunde ge mig stick on som jag kan ta bort på kvällen, men hallåå hur dum får man vara? problemet är ju att det syns även fast jag har lösnaglar det var ju det som var hela grejen att jag såg det när jg hade lösnaglar och kan inte sätta på nya för mina naglar måste få luftas och dessutom så syns det... well well ska tydligen få ett samtal idag från en nagelteknolog som ska kolla mina naglar men inte har man fått samtal ännu och det är bäst att jag får det idag, annars blir det en jävla utskällning imorn igen!  Och löser dom inte detta problem och det är ett problem jag kommer få lida av resten av mitt liv så kommer dom att stämmas!


Vet ni vad det tråkiga med hela detta är?  Det ä att jag faktist tyckte om Broadway naglarna, dom såg mycket mer  naturliga ut och dom satt mycket bättre.... men tydligen så satt det mig i rena skiten.... jävligt tråkigt och irriterande!


Kommentarer
Postat av: Camme

Eller hur :P Liksom va e de för liv att påpeka andras fel? Onödig tid bara...

2009-04-23 @ 18:06:52
URL: http://chomula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0