Bageri nästa?

Jag skulle nästan kunna börja jobba på ett bageri snart så mycket som jag bakat, i söndags blev det sockerkaka med äpple i med vanlijglass, måndags sockerkaka och just nu bakar vi chokladbollar.. okej det är inte värsta avancerade sakerna men fan bakning 3 dagar irad nu..mikkis är på G!  Hade ju vart gott och bakat något ordentligt som tex kanelbullar eller kanske hallonsmulpaj eller något sånt smarrit.. fast barnen är nöjda och det är enkelt med sockerkaka och chokladbollar.  Plus att jag nu har 2 glada barn istället för en grinig 9åring... jag är ju snäll som kommer på att vi kan baka för att göra något skoj  istället för att sitta och glo på tv...frågan är vad man ska hitta på imorn? hmm.....

Förslag på nästa gångs bakning?

Hde tänkt lägga in en bild men med deras 120 år gamla data så går det inte!!!  Får sätta in bilder imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0