Baka Baka Baka

Har 4 ägg som går ut om 3 dagar så då tänkte jag att jag kan ta och baka en sockerkaka, med lite äpplen som är doppade i socker och kanel..tycker det är gott när man har något i sockerkakan så denna gång fick det blir äpplen, gott gott! Hittade dock inte min sockerkaks form så det fick bli en vanlig bakform utan sån där grejsemojs i mitten men det blir nog bra ändå tror jag ;)
Så om 35 min har jag en nybakad och god sockerkaka.. ganska mysigt att baka tycker jag men det är ju inte direkt något man gör varje dag... men jag tror nog jag ska börja göra det oftare eller jag skulle iallafall vilja göra det oftare men får väl se hur duktig jag blir om jag börjar eller inte...

Sätter nog upp en bild på min sockerkaka sen ;) eller bara om den blir fin hihi..

Kommentarer
Postat av: www.annic.blogg.se

Åhh va gott!!!

2009-04-05 @ 20:42:49
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0