Black..

Sitter just nu med hårfärg i hela håret, japp det var dags att fixa detta, fast det var ju tydligen bajag som tyckte det för alla säger att man inte ser något? jag har ju egentligen brunt hår men har färgat det svart i många många år nu och jag är väldigt kräsen när det gäller håret, färgar håret alldeles för ofta och det vet jag men jag tycker att färgen försvinner så fort så nu var det dags igen och fixa till det,  imorn bli det fusk sola lite också och fixa naglarna, sen är jag färdig med mig själv ;) känns skönt, ska ta mig en långpromenad imorn också.. yes yes har faktist lite grejer att stå i imorn....

Neej usch vilket tråkigt inlägg, snacka om att ha brist på att skriva något kul.. det här inlägget är ju så jävla onödigt egentligen men men skit samma nu har jag skrivit något och jag tänker faktist inte ta bort detta... ska ta mig en lång varm dusch efter jag tvättat ut hårfärgen och sen lägga mig i mina mjukiskäder och se på tv!


Juste idag har jag badat min lilla Rocky och han tyckte inte om det men nu är han ren och fin och luktar väldans gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0