Boring Friday

Jahap det här var mig minsann en tråkig fredag måste jag säga, inget speciellt som har hänt... började dagen med att åka till solarieöarna n snabbis men inte blev man något snyggare för det inte, sen var det en lånpromenix med rocky rockstar. Ja det var i stort sett det jag har gjort.... sen har jag tråkat hemma... inte finns det något att göra, skit tråkigt rent ut sagt!  Ville göra något kul idag antingen på dagen eller kvällen men nej nej inget kul fick man idag.... hoppas på att dagen imorn blir bättre, vet ju att kvällen kommer iallafall bli roligare än den här för då blir det dricka en massa vin och ut på stan och busa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0