Damn you!!

Ohh för ett år sen så hade jag stora problem med spänningshuvudverk and guess whos back?  Inte kul alls, jag har svin ont och inga jävla tabletter hjälper, så nu har jag precis vaknat för jag låg och vilade en stund men den kommer bara tillbaka...jobbigt ska ni veta, det gör skiiit ont och känns som mitt huvud klämms åt från båda sidorna och ska pressas sönder snart och explodera, inte kul helt enkelt!  Har ju såklart tagit massa värktabletter men inget hjälper, och man kan inte få så mycke mer hjälp av läkare heller, dom säger bara att man ska äta värktabletter och ta de lugnt... (har ju redan vart där och föröskt fått hjälp).


    

Huvudvärk kan bland annat utlösas av spänningar, till exempel för att man gnisslar tänder eller biter ihop käkarna när man sover. Den kan också orsakas av förkylning, hormonsvängningar, sömnbrist, alkohol, rökning samt av för mycket kaffe, te eller läkemedel som innehåller koffein. Huvudvärken kan också ha psykologiska orsaker, till exempel ängslan, oro eller depression.

Det finns olika typer av huvudvärk, till exempel spänningshuvudvärk, migrän och Hortons huvudvärk.


Kommentarer
Postat av: Elina

Du hittar det under inställningar på publishme.se. Typ på mitt konto. Kika där



Jag hoppas huvudvärken försvinner snart!



Puss!

2009-04-02 @ 14:22:48
URL: http://elina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0