Det var inte Mögel! - Broadway Nails

En sån himla lättnad! Ni som har följt min blogg vet att jag fick stora problem med mina egna naglar när jag använde Broadway Nails, och idag fick jag prata med en nageltknolog som jobbar för dom, Hon sa att det inte var mögel utan en missfärgning som man kan få ibland och det krävs väldigt lite för att man ska få det, och av mögel så får man även lite ont i naglarna och det har jag ju inte haft, så mögel är det inte utan en missfärgning.

Måste vänta en vecka till innan jag får sätta på naglar igen vilket känns lite småjobbigt, fast skönt att det inte var mögel iallafall.. så jag får bara stå ut en vecka till.

Fick en massa produkter idag som ersättning för att mina naglar blev förstörda, fick 6 st nya lösnaglar paket med massa olika längder och mönster, sen fick jag 2 jätte bra nagelfilar, 1 nagelbandsolja, 1 damage control som gör att mina egna naglar inte blir förstörda, 2 nail polish remover som är bra att tvätta naglarna med, och lite pynt till naglarna.. så har fått saker för ett värde av lite över tusen kronor plus att dom ska skicka hem lite fler naglar också plus lite förstärkande nagellack... så jag är väldigt nöjd över att fått allt detta faktist!

Min erstättnig :P
12  saker plus mer kommer hemskickat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0