Duktig flicka

japp det är jag det!

Fån och med i måndags så har jag faktist vart duktig när det gäller min kost och träning, har faktist vart ute och promenerat och ätit bra och inte gått och småätit som jag alltid gör, jag vet inte men jag har nu ända sen min resa gått upp en jävla massa i vikt och ätit onyttigt. Hemma går jag och äter hela tiden, och inte bra saker om man säger så MEN nu har jag skärpt mig och det är faktist inte enkelt och bara bryta av helt och börja, det är svårt när man är van att äta vissa saker varje dag men jag måste faktist säga att jag har hållt mig och vart duktig!

Nu jävlar ska jag ha mig en snygg kropp till sommarn... imorn blir det en långpromenix och så ska jag nog ta mig en tur till kungen- solkungen .  Var ett tag sedan jag hälsa på honom så nu är det dags igen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0