Fisarna och jag!

Det blev inte hagaparken eller stan utan det blev en runda runt råstasjön och lötsjön med fisarna, jätte skönt väder och sjukt mycket folk överallt.

Nu har jag precis badat Rocky och Tila och dom är inte direkt några badälskare men nu är dom skinande rena och luktar gott! Eller just nu luktar dom blött hund och det är ju inte så jätte trevligt men snart så luktar dom gott ;)

Rocky skulle behöva solbrillor
Rocky rockstar

Rocky och jag tar en liten glass paus

Tila får också smaka lite glass
Tila smakar glass

Sitter och väntar på godis time
Godis time



 


Kommentarer
Postat av: Tindra

naaaw vilka godbitar, jag döööööööööör! fasiken vill oxå ha! hur gamla är dina små hjärtan?

2009-04-05 @ 21:41:32
URL: http://tindra83.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0