Fucking Broadway!

Somnade runt 7 imorse, helt jävla sjukt! Har sovit bort halva dagen fast det är ju inte så konstigt egentligen... har faktist rätt ångest över att man sov bort halva dagen men men nu har ja gjort det och det är inte så mycket jag kan göra åt saken...

På tal om något helt annat...
Jag brukar ha lösnaglar som jag gör själv, köper oftast märket Depend på Åhlens, fast för en vecka sen köpte jag ett annat märke bara för att se hur bra dom var, och jag gillade faktst dom väldigt mycket och dom såg jävligt naturliga ut.... MEN för ca 3 dagar sen så ser jag hur jag ser helt grön ut uppe på nageln, precis nedanför nagelbanden, såg skit skabbigt ut så igår tog jag bort mina naglar och mina riktiga är helt grönblåa? Vaad faaan ? Ni vet när man klämmer fingret hur nageln kan se ut då, när det blir som ett blåmärke på nageln?...precis så ser 3 av mina fingrar ut på ena handen och 2 fingrar på andra handen... jag är skit irriterad över detta! Vad fan är detta ? det här har aldrig hänt mig förut... någon som har vart med om detta?

Gick iallafall ner till Åhlens idag för att skälla ut dom och fråga vad detta är... såklart har dom inget svar på tal och säger att jag ska komma tillbaka imorn för då jobbar det en tjej som gör nagkar själv och är duktig... så jag får helt enkelt vänta tills imorn... så nu ser det ut som jag har klämt massa fingrar.. inte okej! 



Ni ska inte köpa detta märke! Köp Depend!  Dom här har förstört mina egna naglar, såå NEEJ köp INTE Broadway märket på lösnaglar!


Köp inte detta märke!


Jag ville ju bara vara fin!

Kommentarer
Postat av: Camme

Håller helt med om det du skrev på min blogg (Y) Jag hade fått en komentar om allt jag gjorde fel på min blogg och då tyckte jag att de va tid att säga ifrån.

2009-04-22 @ 20:17:08
URL: http://chomula.blogg.se/
Postat av: [ Erika's Viktresa ] -21kg! Före&Efter bilder ute nu!

Hej! tack för din kommentar. Jodå, han mår allt lite bättre nu. Ej i topp form än. Men på bättringsvägen iaf. :) Hur äre med dej?=

2009-04-22 @ 21:28:59
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0