Gick ju inte så jävla bra..

Mina planner alltså... mina planer om att gå upp tidigt idag klockan 8? naj naj inte fan kom jag upp som jag hade tänkt mig, vakna för ca 1 timme sen och är arg på mig själv. Fan jag fattar inte jag har det så jävla svårt att komma upp på morgonen om jag vet att jag inte har tid att passa till något, som ex när man jobbar då går jag ju upp för man kan inte komma sent, och när jag barnvaktar går jag också upp så flickorna inte ska komma försent... men när jag själv ska upp för att vara duktig så kommer jag fan inte upp, jag väljer att sova några timmar till eller så snoozar jag i en timme.. faan jag MÅSTE ändra på detta!

Nu har jag tänkt att äta lite frukost och det får bli havregrynsgröt och knäckebröd hmm kanske jag ska göra en smoothie också för det är himlans gott... sen ska jag faktist klura ut hur jag ska göra med min tragiska kropp för jag kan inte se ut såhär, jag mår dåligt! Så nu blir det röra på mitt feta arsle och äta bättre... ska gå en lånpromenix snabbt med min ipod om en timme tänkte jag....  hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0