God morgon God morgon

Snart är det helg och jag längtar som bara den, nu är jag trött på att gå upp lite över 6 på morgonen usch hahaha jag förstår inte men jag är verkligen inte en morgonmänniska! Jag förstår inte hur man kan vakna och vara pig och glad så tidigt på morgonen? Jag har aldrig vart en morgonmänniska, jag kommer ihåg när jag var liten och min mamma skulle försöka väcka mig hon fick alltid tjata och tjata och det tog mig nästan en timme att gå upp och så är det ännu idag, jag måste alltis snooza helst en halvtimme innan jag kan gå upp, jag har ju såklart försökt att bara gå upp så fort klockan ringer men det är väldigt ofta jag inte ens hör klockan eller stänger av den i sömnen vilket inte är sådär jätte bra kanske...

Har nyligen kommit hem från barnvaktandet och är hur trött som helst men vilar jag en stund på dagen vet jag ju att jag absolut inte kommer somna någorlunda okej tid ikväll/natt.... Ni som följer min blogg vet ju att jag är en nattmänniska om somnar alltid väldigt sent på natten, somnar nästan aldrig innan 2 på natten men sen jag har vart barnvakt och fått gå upp så tidigt så har jag faktist somnat innan 12 på natten..väldigt skönt fast jag är ändå lika trött på morgonen som jag brukar....

Neej nu ska jag ta och göra lite havregrynsgröt med färska hallon och sen ge hundarna mat och gå ut med dom ;)

Tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0