Gooood Niiiiight

Okej blev ingen bild på min sockerkaka för min kära mor han ju skära upp den och då vart den liksom inte lika fin..men jävla god vart den! Åt den varm med lite vanlijglass till, mums mums mums!

Nu är klockan snart halv 1 på natten och jag ska nog försöka sova fast jag är inge trött som vanligt..hmm har en plan om att gå upp väldans tidigt för att från och med imorn ska jag börja skärpa mig när det gäller träning och mat! Det ÄR ett MÅSTE! Jag kan inte se ut såhär längre jag bara äter och äter och rör mig ingenting och jaa de liksom försvinner ju inte v sig själv så nu måste jag börja skärpa mig och jag måste försöka börja vända på dygnet och gå upp tidigt... så klockan 8 tänkte jag gå upp imorn... så ett stort lycka till säger jag bara till mig själv!

ZzZzZzZzZz
Rocky och Tila


Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0