Hårfärg eller Henna färg?

Jag fick höra från en kompis att man kan färga håret med henna färg och att det är mycket bättre för håret plus att det inte skadar eller sliter på håret så som hårfärg gör, visste faktist inte ens om det, gör ni?

Jag har i vanliga fall mörkbrunt hår men har haft det svart nu i flera flera år men mitt hår har blivit jätte slitet på grund av all färgning men nu ska jag faktist ta och testa hur det är med henna, eller det kan ju inte bli dåligt tror jag plus att det inte skadar håret och det är billigt dessutom.. ska nog testa på det i helgen för nu är det dags att fixa till håret igen, så henna färg i helgen för mikkis!  wiieee!!



Är det någon som testat båda och föredrar den ena eller andra?

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0