Ingen lust

okej gick inte min promenad med ipoden som jag skulle, men vart en promenad med hundarna plus lite övningar hemma ;)

Ska snart iväg och barnvakta i östberga igen, så nu blir det laga middag, duscha, ta hundarna och sen gå till bussen...har egentligen ingen lust alls att sita och åka till östberga hela den här veckan, tycker inte att det är jobbigt med att sitta barnvakt men jag har bara ingen lust att åka hela vägen till östberga och jag har ingen lust att vara där i deras hem, jag vill vara hemma i min lägenhet med mina hundar och ha mina saker... bara sån känsla jag har men men måndag till torsdag  det är ju bara 4 dagar så det får jag ju stå ut med.

Har dessutom haft ont i huvudet hela dagen, min spänningsvärk är tillbaka och jag har så ont så det känns som om mitt huvud ska explodera!  Men men livet kan väl inte alltid vara bra antar jag.... just nu känns inget bra i mitt liv, jobb, lägenhet, killar och pengar... allt går bara nerför just nu och jag undrar om jag någosin kommer stå på båda benen igen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0