Jag tror att jag exploderar!

Det känns som att min mage ska explodera vilken sekund som helst, har vart hemma hos Gåsalin  på middag och det var hur mysigt som helst. Vi åt klyftpotatis, qourn eller hur det stavas, med sallad och örtdressing och så hade vi vitlöksbröd...så JÄVLA GOTT!! Och så hade vi lite vin till det såklart ;)

Sen vart det lite glass till efterrätt också så just nu känns det som att jag gått upp 5 kilo bara på några timmar, jag har så ont i magen att det känns som om jag är gravid, ser nästan ut som det faktist... neej men det var riktigt mysigt med middag, jag, gåsa och tamy.
Hoppas på fler middagar med dom, jag fattar inte varför man inte gör sånt här oftare med vänner? bara äter god mat dricker lite vin och bara har en trevlig stund liksom..jag kan säga att det är väldigt sällan jag gör något sånt...skulle vilja göra det oftare, och man behöver ju faktist inte ta det på helger eller att man måste gå ut senare utan bara en liten mysig middag och lite prat räcker... hade vart mysigt att göra det oftare som sagt....neej nu ska jag ta och röra på mitt feta arsle och gå ut med fisen 1 och 2.

Tjingeling på er!



Rocky & Tila



Kommentarer
Postat av: Leia

Så söta.

Glad påsk till dig med =)

Kram

2009-04-09 @ 22:12:06
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Firmesk

Va söt hund :)

2009-04-10 @ 21:40:10
URL: http://fiirmesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0