Jag vill bara döda just nu!

Just nu är jag så jävla förbannad!! åhh det är som om ingenting i mitt liv ska gå bra just nu... ni vet det jag skrev om mina naglar? gick ner på Åhlens idag och dom visste inte alls var det var, hade aldrig sett något liknande och gav mig nya fast märket Depend... men kul nu undrar jag ju om mina egna naglar är förstörda för alltid? jag menar det går ju inte bort och det går inte att fila bort heller.. är det mögel ? faan vad äckligt isåfall och då ska jag fan ta och stämma dom jävlarna som gör dom där förbannades jävla skit Broadway naglarna! ohhhhhh neej jag tror inte att jag kan beskriva min ilska just nu!!

Inte nog med detta så skulle jag laga lite köttfärsås, har hackat lök, haft i championer och stekt allt och häller sen i krossade tomaterna och tycker det ser lite konstigt ut... mm and guess why?  Krossade tomaterna gick ut 08? VAD FAN ÄR FELET? Jag menar när jag går och handlar kollar jag faktist inte datumet på konserver jag ska andvända samma dag för jag räknar ju inte direkt med att mat affären säljer gammla saker? fast tydligen tycker dom att man ska äta saker från 2008!  Jag orkar inte ens gå ner och klaga just nu... det här med mina händer få mig att må skit dåligt just nu... åhhh jag är så arg och nu ska jag googla dom där jävla naglarna och skaffa fram numret för nu jävlar! Tänkt om mina är förstörda fr alltid?   Jag brukar liksom använda lösnaglar för jag biter på mina egna och har gjort det i 20 år och när jag har naglar så biter jag ju inte och därför köper jag dom här jävla lösnaglarna... och denna gång tänkte jag ohh ett nytt märke dom testar jag.. men vad var resultatet? jo mina egna är helt förstörda!!!!     ooohhhhhh jävla fucking skit!

och ni som nu läser min blogg och tycker jag klagar på allt kan fan dra åt helvete!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0