Jahap

Vet inte vad jag ska blogga om längre, känns som om jag bara skriver om tråkiga saker just nu, vad jag gjort under dagen, hur kul är det att läsa? neeej hmm vet inte alls vad jag ska skriva.....

Gjorde min första ugnspannaka igår för första gången, hade lovat tjejerna jag barnvaktar till att göra det och jaaa den vart väl inte sådär jätte fin med jädrans god vart den!! Är mycket stolt över mig själv, faktist lite kul att göra det, tycker det är kul att baka men det är ju inte direkt så att man bakar ofta, jag bakar aldrig fast det är ju rätt mysigt att göra det... hmm vem vet kanske jag ska baka något gott i helgen....



Min första ugnspannkaka
Min första ugnspannkaka!
En utslagen rocky!
En utslagen rocky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0