japp så kan det gå

Nu tycker jag att det här vädret faktist får ta och stanna! 

Igår (fredag) träffa jag min snygging Linda och skulle dra och käka på söder och ta oss ett glas vin, det vi inte tänkte på var ju att det var löning plus jävligt fint väder, fan det var helt smockat med folk som satt och njöt och jag fick en sån jävla sommarkänsla, hade planer om att äta på 54 för där har dom jävligt god mat men var helt fullt så efter mycket fram och tillbaka på söder hamnade vi faktist på Kellys, blev förvånad över att maten var så bra som den va, riktigt gott, jag åt pasta med oxfile, championer och gräddsås, sjukt gott!! 

Nu längtar jag till sommaren, sitta på snaps och dricka sura hallondrinkar med gåsa, njuta av det fina vädret och spana in något snyggt!
Hade en riktigt bra utsikt på kellys måste jag säga, var en sån jävla snygg kille där mmm nästan som en gratis desser :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0