Klarar man sig utan?

Klarar man sig utan en microvågsugn? 



Jag kom och tänka på att jag har alltid i hela mitt liv haft en micro och tycker att det har vart skit skönt men för lite över en vecka sen gick den sönder, och helt plötsligt tyckte jag det var jätte jobbigt. Skönt när man ska värma saker, att slippa ta fram en kastrull och vänta på att plattan ska bli varm och ja hela det projektet men sen så tänker jag ju också att det bara är att man är lat och bekväm av sig och van med en jädrans micro.

Jag behöver ju egentligen inte en micro det är bara det att allt tar lite längre tid och det är mer bekvämt med en micro tycker jag iallafall... vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Lisa

labrador har jag. jag skulle kunna klara mig utan en men jag är ju van vid micro :d.

2009-04-08 @ 14:19:04
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Maria

Angående din fråga så vet jag inte riktigt. Jag har micro nu och jag vet också hur det var när min gamla micro gick sönder och jag inte hade tillgång till någon. Det kändes som så att när man har micro så använder man den knappt. Men sedan när man väl är utan den - DÅ behöver man den helt plötsligt. Men det är bra att ha, det är något som behövs finnas i varje hushåll - enligt min mening. Jag skulle nog känna mig lite "handikappad" utan den här hemma..



2009-04-08 @ 17:24:10
URL: http://hummlann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0