Lilla huset på prärien

Jag vet  jag vet jag vet,  jag vet att jag har vart riktigt dålig på att blogga, har helt enkelt inte orkat, har inte ens vart inne på datan på en hel vecka..väldigt ovanligt när det gäller mig men jag måste säga att det har vart rätt skönt också.

Just nu är klockan 7 på en söndags morgon och jag vaknade redan 7 minuter över 5 på morgonen och kunde inte somna om, riktigt jävla jobbigt, vad gör man för att somna om egentligen ? Låg i sängen och vred och vände på mig och var inge trött alls, så istället gick jag upp och satte på tvn och där var det inte mycket att hurra för en söndagsmorgon måste jag säga.
Lilla huset på Prärien kollar jag på just nu, haha kan ni tänka er att här sitter jag klockan 7 på en söndagsmorgon och kollar på lilla huset på prärien..och jag kan säga er att det är det som är bäst på tvn just nu.. japp. Kommer ihåg när man var mindre då kollade jag alltid på det, hmm så roligt liv hade man liksom.. men men har inget mer att blogga om, vet inte vad jag ska blogga om.... nu ska jag fortsätta kolla på tv och hoppas på att jag somnar om igen iallafall några timmar till vill jag sova.... får se hur det går med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0