Lite hjälp tack!

ohh jag stör mig jävligt mycket på min jävla blogg design! Jag vill inte ha den i rosa och jag vill inte ha mitt namn i den stilen som är nu och jag vet inte hur man ändrar bloggdesign? har fått hjälp med denna och sa hur jag ville ha och vilka färger men fick något helt annat än vad jag önskat och det är tydligen svårt att svara på ett mail när jag fråga om hon kunde ändra lite... men men så nu letar jag efter någon som är bra på att designa en blogg och som inte bara säger att dom kan och sen ger mig en fjortisblogg!

Någon som kan hjälpa mig? Vill inte blogga när jag inte trivs med den här fula ..... =/

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej! Du kan ju återställa till en standardmall tills vidare. Så slipper du vara så arg på bloggdesignen. Du gör det inne på inställningarna. Ska titta på vad jag kan göra med din så småningom... Puss och kram, skumbanan!

2009-04-05 @ 22:11:49
URL: http://elina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0