Lovely Day

Så himla skönt väder! Känns ju nästan som sommar idag, helt underbart!
Vaknade faktist rätt tidigt, redan halv 10 och det händer inte ofta att lilla jag vakmar så tidigt på en helg men det gjorde jag och det första jag gjorde va och gick ut med fisarna på en långpromenad i det fina vädret, dom orkar tyvärr inte gå så långt för både Rocky och Tila blir helt slut efter man gått 10 min, fast de blev ändå en stund och så gick vi till hundgården  så dom fick springa och leka lite. Sen har jag vart så duktig och promenerat massa idag, både med hundar och utan. Klockan är snart 4 och jag är helt slut... och det är mina frallor med just nu ligger dom och snarkar här brevid mig..




Rocky njuter också av det fina vädret och jobbar lite på sin solbränna! (hemma på balkongen)
Rocky solar lite på balkongen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0