Lovely

Juste jag måste ju faktist säga att igår var första gången på väldigt väldigt länge jag somnade tidigt, jag somnade innan 23 igår och det händer verkligen inte ofta, det var så himla skönt att sova några timmar och att faktist vara trött på kvällen kändes skit skönt! Fast jag vaknade dock flera gånger på natten men det gör jag ofta när jag vet att jag ska upp tidigt och jag är rädd för att försova mig.. blir alltid så att jag vaknar flera gånger och tror att jag försovit mig...för jag måste ju upp lite över 6 på morgonen för att väcka tjejerna jag passar och ge dom frukost och ja helt enkelt göra dom klara till skolan... snart dags för mig att gå iväg igen.... nu ska jag börja med middag, sen duscha och sen gå ut med hundarna.

Hoppas verkligen att det kommer vara lika skönt väder imorn som idag! Helt underbart att gå ute när solen värmer i ansiktet jue!!



Ska testa blogga från mobilen sen ikväll också och denna gång göra det rätt ;)


Kommentarer
Postat av: Elena

Köper du dina kläder via internet eller irl? =)

2009-04-01 @ 20:05:18
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0