Mitt nya jag!

Ni vet hur man alltid säger att från och med nästa vecka då jävlar ska jag skräpa mig och börja träna och äta bättre?  Jag tror jag har sagt det i över ett år nu, jag tänker hela tiden att okej från och med imorn, och så säger man så och helt plötsligt har det gått en vecka,en månad och sen helt plötsligt flera månader...

På min resa så gick jag faktist upp jävligt mycket och åt bara onyttiga saker, och när jag kom hem kom jag in i någon slags deppression kändes det som men nu så orkar jag faktist inte må mer dåligt och jag SKA verkligen skärpa mig!

Från och med måndag börjar mitt nya liv, mitt nya jag!  Jag ska sluta med all jävla onyttig skit som jag jämt och ständigt äter, jag ska bara äta bra mat ocn nyttig OCH jag ska börja träna igen! Jag ska börja gå promenader, börja simma och ¨så har jag faktist ett gymkort som jag ska börja använda igen.. NU JÄVLAR!

Fan sommarn är ju snart här och man vill ju inte se ut som en jävla padda så nu är det skärpning PÅ RIKTIGT denna gång och jag menar verkligen det, nu får det vara nog med att se ut såhär!


Kommentarer
Postat av: www,annic,blogg.se

Mikkis du är så fin som du är. looovee u =))

2009-04-11 @ 18:46:27
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0