Now its mine!

Yes nu har jag betalat för min snygga nya piercing så nu väntar jag bara på att den ska ploppa ner i min brevlåda, eller hmm  man kanske hämtar den på posten? ehh jag vet inte riktigt men skit samma snart får jag den och den kommer passa mig perfekto!  Fast jag är dock lite rädd att staven är för lång vilken jag tror att den är till 89% säkert men det skiter jag i, jag ska ha den ett tag iallafall :P, har sett en till snygg piercing jag vill ha som ser ut som en dragkedja, jävligt snygg och inte som alla andras tråkiga, plus att jag har massa snygga örhängen som ser ut som dragkedjor som jag köpte i Bangkok så jag ska nog kanske köpa den navelpiercingen med ;)



Jag ska nog också ta om mitt hål i naveln och varför ska jag göra det? jo för att min kropp gillar egentligen inte att jag har massa piercings men det skiter jag i, min kropp stöter ut dom vilket är tråkigt, efter jag haft det i några år måste jag ta ut dom och låta det växa igen för att sen ta nytt , för jag vägrar faktist vara utan piercings, älskar det och känner mig ful utan.. men denna gång funderar jag på att ta nere på naveln istället om ni förstår vad jag menar? visst det kanske inte är lika snyggt men det är iallafl inte som alla andra, eller ja får helt enkelt se vart de blir..och när det blir..

Problemet är ju att jag hatar att ta hål, gör ont och är obehagligt, sitter hellre flera timmar och tatueras än piercar mig, men vill man vara fin får man lida pin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0