Plats nr 73

Hur kul är det egentligen att sitta i telefonköer? INTE KUL om jag får säga det själv, usch neej jag var tvungen att ringa till satteverket och får plats nr 73, och efter tusen år så får man prata med en riktig jävla idiot, usch! men nu har jag det överstökat iallafall..jävla fastighetskatts faan helvete säger jag bara... usch just nu är ingenting bra för mig... jag är hungrig, har mensvärk, ont i huvudet och på jävligt dåligt humör... idag är ingen bra dag helt enkelt!

Mina jävla ögonfransar som jag har problem med ser förjävliga ut och måste fixas, måste färga håret för det ser kaos ut.. neej allt är skit skit skit skit skiiiiiit!

Jag ska ta mig en långpromenad nu med min ipod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0