Rasberry Fudge

Igår var en sjukt bra kväll ute måste jag säga!  Började kvällen med att dricka massa vin hemma hos mig, och sen blev det in mot stan och igår invigde jag mina nya kilklacksskor som är så jävla snygga också.

Drog till Sandra för att ta en Rasberry Fudge fast det blev 3 plus ett järn, kanske inte riktigt hade behövt det men gott var det, sen vart det Berns där vi dansa och hade der riktigt kul, det var kul att vara där med min Monkey för en gångs skull.
Kändes lite tråkig att vi åkte hem med tre tåget fast man fick ju ett bra avslut på kvällen om man säger så:P

sjukt skönt väder idag med så nu ska jag röra mig in mot stan och njuta av det fina vädret och äta glass....Tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0