Rocky Rockstar

Min kära fralla har ända sen har var liten vägrat att gå, han promenadstrejkar väldigt ofta och jag får alltid dra i honom för att han ska gå och det ser ju helt sjukt ut.
Såg nyss på hundcoachen där det var en engelsk bulldog med som hade samma problem som rocky vägrade att gå, och lösningen till detta var att man skulle vara mer rolig och busa och springa och hoppa och vara glad, men mitt problem är ju att jag redan testat det ända sen har var valp men han bara stirrar på en som om jag vorde dum i huvudet och skämde ut honom istället... hmm undrar vad hans problem är och hur jag ska lösa det... känns som om jag har testat allt nu i 2 års tid men inte hittat något som fungerar... jag tror nog bara att Rocky är lite konstig helt enkelt, men jag älskar honom ändå ;)

Kommentarer
Postat av: www.annic.blogg.se

Ohh blogg därifrån. VA DUKTIG DU ÄR ;)) hihi

2009-04-07 @ 06:26:07
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0