Sleeping Sun

Jag är så jävla trött, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Somnade halv 3 igår och vaknade kvart i 8 nu på morgonen, förstår inte men dom senaste dagarna/nätterna har  jag sovit dåligt och vaknat jätte tidigt, är ju skit trött men kan inte somna om.

Har sån jävla mensvärk så det känns som om hela min mage ska gå sönder när som helst, att det är små djävular i min mage med knivar som tycker det är kul att ge mig smärta?  Vill bara somna om men det går inte, har precis vart uppe och ätit lite gröt och nu vet jag inte vad jag ska göra, tror jag ska ta mig en promenad så kanske jag blir trött? eller ska jag gå och lägga mig i sängen igen? vet inte vill ju bara sova men inte fan ska det gå, det här är inte vanligt för mig, att jag vaknar vid den här tiden? neeej usch får se vad jag gör, kanske lika bra att jag ä uppe nu så jag kan fixa allt jag tänkt fixa idag... mm neej om man ska ta och hoppa in i duschen kanske?

Och så undrar jag när det fina vädret ska komma tillbaka? Nu är det faktist väldigt snart maj vilket betyder att det borde va vår för att det är faktist sommar snart!  Jag vill ha fint väder nu tack!


Godis time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0