Tattoos

Jag vill verkligen ha fler tattoos! Jag vill ha det nu nu nu!
Jag älskar tatueringar och har alltid gjort det, det är så jävla snyggt med tjejer som har snygga tatueringar och killar med tattoos... mmm vad ska jag säga det är sjukt snyggt och sexigt! Fast inte om det är fula tattoos som massa tribals och sånt skit, det ska vara snygga tattoos... många tycker att jag inte borde skaffa fler, att det räcker med alla jag har, fast det är ju faktit min kropp och jag som bestämmer vad jag vill göra med den!  Så fort jag har pengar blir det en nya tattoo :D  har så många jag vill göra men den nästa blir fortsättning på armen... wiieee längtar längtar längtar!!



Några av mina tattoos ;)
Me me me
My tattos på benen
my tattoos på benen

Me me me
Min karp på ryggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0