Time 2 go

Fisk, broccoli och potatismos blev middagen idag! Gott gott gott, förstår inte varför jag inte ätit fisk tidigare de tär ju så himlans gott!

Nu ska jag snart ta och åka iväg till Östberga igen för att barnavakta till tjejerna, har lovat att jag ska göra ugnspankaka till dom ikväll och jag har aldrig gjort det förr så vi får se hur bra jag lyckas med det helt enkelt hehe, sen har dom tjajat på att jag ska ta med mig Rocky rockstar så ikväll får han också övernatta i Östberga, får se vad han tycker om det fast jag tycker det ska bli mysigt att ha min snarkande dog brevid mig inatt iallafall!

såhär vill jag känna mig! glad och lycklig  så kan jag och rocky rockstar se ut en natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0