Tjenare Kungen

Nu ska jag ta och äta lite frukost, är skit bakis just nu efter kvällen igår och jävligt trött... även fast jag har alkohol i kroppen på natten så har jag mina jävla sömnproblem.. kom hem lite över 4 och somnade inte förns kvart över 7 på morgonen, jobbigt!  Men nu är det frukost dags och sen ska jag ta mig en tur och fusksola, och nej jag vet att det inte är bra att sola för mycket men nu gör jag det ändå! Det var faktist ett tag sen nu.. 

Måste packa en stor väska idag ochså för jag och Rocky ska bort hem till en kompis och äta middag och annat gott och hyra film.. och Rocky ska övernatta han med.. till och med i två nätter... ;)
Men ska försöka hinna ta en långpromenad innan vi ska iväg, känns ju inte så jätte kul egentligen att sitta och åka i ca 1 timme när man är åksjuk och bakis men men smällar man får ta helt enkelt :P..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hehe okej! :) Vad härligt med långpromenad. Wie! Ska jag ut på imorgon, med stavar och en kompis :)



Haft en bra helg?

Kram!

2009-04-26 @ 19:52:23
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0