Vad hände?

Med det fina vädret?

Har nyligen kommit hem från östberga, sov skit dåligt inatt så idag är jag jävligt trött och vill bara inte göra någonting alls!
Har tryckt i mig frukost och idag var jag onyttig det fick bli rostade mackor men det är ju så jävla gott och jag förtjänar det..vill inte ha jävla havregrynsgrött idag.... ikväll är sista kvällen jag barnvaktar och det känns skönt. Eller kanske blir imorn kväll också men jag hoppas på att detta är den sista kvällen....

Här är lite bilder på barnen när dom bakade chokladbollar

Rebecka och Sofia bakar chokladbollar


Okej vet att dom inte ser så goda ut men det var dom! ;)
chokladbollarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0