Whats the problem?

Faan det går ju inte att blogga med min mobil? Jag skriver BLOGG med stora jädrans bokstäver ju och jag skickar det som ett mms och jag skickar det till rätt nr? så varför går det inte? jag som tycker att jag är så duktig och uppdaterar bloggen men så kommer det ju inte in? hmm jag undrar jag undrar men men inte så mycket jag kan göra åt saken just nu verkar det som ändå.....

Och jag måste bara säga att imorse var det tredje morgonen irad då bussfan inte kom i tid vid Liljeholmen! Fan det är ju så trist för man sitter där och det står att bussen ska komma om 5 min och efter 10 så har den ändå inte kommit och jag förstår inte vad som händer med bussen som är försenad för nästa buss hinner komma som ska gå 20 över fast den är ju också sen så den kommer till halv.. inte så kul att få vänta på bussar som inte kan hålla sina tider, okej om det är försenat någon gång men tredje dagen i rad? njaa det håller liksom inte för mig jag tror jag får ta och börja åka tunnelbana helt enkelt...bara så skönt att ta buss när man ska åka en bit och slippa byta för med tbanan är det massa byten men men får nog börja bli så från och med imorn!

Kommentarer
Postat av: Elina

Du har registrerat ditt telefonnummer inne på inställningarna på blogg.se då? Det kan ju annars vara därför det skiter sig. Kolla så att det står med +4673.... om det behövs. Så det stämmer.



:)



Kram.

2009-04-02 @ 13:31:59
URL: http://elina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0