24 hours

Nu har jag vart vaken ett helt jävla dygn! Känner mig helt död om jag ska vara ärlig.
Har jobbat hela natten och sen var jag tvungen att hålla mig vaken idag på dagen för att fixa massa ärenden som tog sin lilla tid.

Men nu är jag äntligen hemma och har fått lite fixat och det är mer att fixa imorn igen men det tar jag då för just nu så längtar jag bara till sängen...
Har faktist shoppat lite idag för första gången på väldigt länge, eftersom hösten snart är här så behövde jag lite nya skor, har faktist köpt mig 2 par nya platta stövlar, jag älskar platta stövlar, tycker det är sjukt snyggt och man kan ha det till nästan allt, det blev först ett par bruna som matchar en väska jag köpte i thailand och som kommer vara sjukt snyggt i höst med brunt och sen blev det ett par svarta från DinSko med dragkedja runt om skon som detaljer, sjukt snygga, dom var bara ett måste!
DinSko har faktist fått in mycket snyggt just nu och visst det kanske inte är den bästa kvaiten men jag tycker ändå att dom har mycket snygga skor och som faktist håller rätt bra, såg 3 par skor till som jag måste ha och det bästa av allt är ju att ingenting kostar över 500 kr, perfekt!  

Har försökt lägga upp bilder på skor från DinSko men det vill inte fungera så får helt enkelt ta bild och lägga in senare när jag orkar!



Me in Australia!

Neej nu är det dags att sova har fan vart vaken i ett dygn!

So long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0