9 years later..

Kom ju just på att jag måste skriva om detta som hände mig i lördags! 
Sitter hos min kära Sandrita på hennes jobb och tar mig en drink innan jag ska till jobbet, (tog en alkohol fri) och helt plötsligt får jag ett sms från ett nr som jag inte känner igen... det är mitt EX, mitt ex från när jag var 14 år, alltså min första pojkvän har letat upp mitt nr och smsar mig!  Jag satt där helt cockad och trodde att det var någon som drev med mig först men det var de inte..... måste bara säga att det var helt stört för det kom som en sån jävla chock, 9 år senare så hör han av sig för att han var nyfiken på hur det var med mig ?  hmm skumt tycker jag iallafall fast också lite kul på ett konstigt sätt...

men men killar säger jag bara.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0