All By Myself

Då var man hemma efter en lååång natt på jobbet, och trots att jag var helt död så tog jag mig en liten tur till solarieöarna och fick lite färg iallafall.  Så nu ligger jag i sängen helt ny duschad och inväntar John Blund tåget!

Har sån jävla ångest över att det är fint väder idag och att jag kommer sova bort dagen för det finns ingen som ville hitta på något...men jag har ju trots allt vart vaken sen klockan 5 igår och jobbat hela natten så jag behöver ju lite sömn men jag hatar att sova bort det fina vädret när man är ledig för sen ska det vara dåligt väder resten av dagarna man är ledig och jaa man vill ju gärna ha sol och värme då men nej nej... well well sömn måste man ha!

Känns så himla tomt att komma hem och inte ha någon runt omkring mig, är inte alls van vid detta och jag saknar min hund Rocky som bara den, tror nog jag ska hämta honom så han får va här en dag medans jag är ledig och mamma kan få lite paus....kanske det blir en Rocky kväll med film och massa kärlek till honom, då tror jag han blir glad.......hade ju också vart mysigt och suttit på en uteservering med ett glas Rose men så blir det nog inte....
Spar Rose vinet till nästa helg helt enkelt!


Mina älsklingar!  Rocky till vänster och Tila (mammas hund) till höger

Fler som tarsig en siesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0