Desperate Housewifes

jag har blivit besatt av DH!   Eftersom jag inte har en tv hemma i gullmars så blir det mycke data och filmer, så igår bestämde jag mig för att kolla på Dh boxarna som finns där hemma och se dom från början så jag började med första säsongen och jag började klockan 8 på kvällen och stänge av 5 på morgonen, jag vart helt fast! Det första jag gjorde när jag vakna var och satt på datan igen för at kolla på fler avsnitt... i just love it!


Just nu är jag hemma hos mamma för jag har vart och lämnat Rocky och ska nog sova här ikväll.... neej nu orkar ja inte skriva mer....
Min älskling!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

cute =)

2009-08-12 @ 18:12:54
URL: http://charlotte3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0