I Dont Wanna Do This Anymore

Har bestämt mig för att leta efter ett dagjobb, att jobba natt sliter som fan på kroppen och psyket.  Man har inget liv när man jobbar natt, man orkar aldrig göra något för man vill bara sova för att man ska jobba hela natten igen, det blir ofta att man skjuter upp på att fixa saker och ting för man aldrig har ork.... neej jag vill ha ett normalt liv där jag går upp på morgonen och jobbar dagtid, och att ja kan träffa mina vänner, jag kan gå och träna och att ja bara kan sitta framför tvn i soffan på kvällen och veta att ja kan sitta där utan att snart gå till jobbet och behöva vara vaken hela natten....

Men sen är jag som jag är och vill inte jobba på restaurang eller cafe, har gjort det förr och det är inget för mig och jag trivs verkligen inte med det och fick problem med min rygg och axlar efter det och får enligt min läkare inte bära tungt vilket man gör på raestaurang med tallrikar fram och tillbaka....
Jag skulle vilja jobba i butik, klädesbutik men så ska man jämt ha erfarenhet och hur ska man kunna ha det om ingen vill ge en det  ?

Neej jag är ledig söndag, måndag och då ska jag fan ta tag i mitt Cv och fixa lite på det och börja lämna in lite och se om man ens får något....


Me me me

Nu ska jag ner i centrum och handla sköljmedel för jag ska snart tvätta... .. hörs later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0