i just love sweden?

Lr kanske inte?  När ska vi egentligen få ha det fint väder men än bara några dagar i rad? Just nu önksar jag att jag hade råd men en jävla sista minuten men nej nej...så jävla tråkigt väder, så jävla tråkigt i sverige överhuvudtaget!

Är rätt nyvaken och kanske därför jag är på halv dåligt humör... är trött på att jobba och vill ínte jobba mer, jag vill bara komma bort.. jag har kommit in i en period där jag bara får ångest så fort jag tänker på att jag ska jobba.. usch..
Men fredag och lördag är jag ledig iallafall  tack och lov, sen från och med söndag jobbar jag ca 14 nätter i sträck.. wiiee ser verkligen fram emot det måste jag säga... well well nu är det dags att fixa matlådan och klä på sig för att sen röra sig mot stan...

lägger upp bilder imorn på nya tattoon! :D


Rocky  på snaps
rocky på snaps

Kommentarer
Postat av: Micaela

Men så söt =D

2009-08-13 @ 20:53:42
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Hanna

hah så söt hund! menar de, de är regn hela tiden, asså när det är sol och jättevarm , då ska jag inte klaga mera hah jätte fin blogg btw, kolla gjärna in min (: <3

2009-08-13 @ 21:04:21
URL: http://hanniizhzetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0