japp

Faan kläderna va lite för små för Rocky =/ får kolla om jag hittar i större storlek helt enkelt.

Har vart så himla duktig idag, har tvättat halva dagen, vart och handlat saker och ting, fixat om i kylskåpet så det är snyggt och ordning där inne, och just nu håller jag på att laga middag!  
Lagar min egna rätt som är kyckling med krämig pesto, så himla gott! mmm längtar tills middagen är färdig! sen blir det in i duschen, ut med hundarna och sen jobba inatt =/  ja ja en natt står jag ut sen är jag ledig 3 hela nätter och det ska bli sååå skönt.
Ska ta tag i mitt Cv och vi ska ta tag i och fixa här hemma hos mamma efter vatten skadan.. för just nu ser det kaos ut. vi har fortfarande flyttlådor och de är så jävla stökigt och både jag och mamma hatar att ha oordning så nu ska vi ta och va duktiga och föröska ta tag i skiten!   

Lägger kanske upp bilder sen om jag orkar! 

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0