Kan man få nog av...

Skor?  Jag har sett så mycket snygga skor som jag vill ha nu nu nu!
Eftersom jag har bestämt mig för att strunta i min resa i vinter och stanna hemma och fixa mina problem istället för att skjuta upp dom så kommer jag behöva massa nya skor och kläder till vintern, för det mesta av allt sånt har jag slängt då jag inte var hemma förra vintern och hade planer om att vara borta den här med... men saker och ting förändras..

Jag älskar Converse skor och har hur många som helst men känner att till vintern kanske man inte bara ska ha det ?
Längtar tills man har lite pengar och kan shoppa in lite nytt som skor, mysiga koftor, nya coola leggings och en vinterjacka...fast jag har så himla svårt att hitta snygga vinterjackor som jag blir nöjd med?  vill liksom ha en snygg och som är varm!


Meningen är att det ska vara massa bilder på en jävla massa snygga skor men tydligen så vill inte min data att det ska vara det!   Ingenting fungerar som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0