klart och bestämt!

Har nyligen kommit hem från jobbet, är helt slut...satt och tänkte en del under natten och har nog kommit fram till att jag ska ta tag i mitt liv och sluta skjuta upp alla problem, och får helt enkelt leva ett tråkigt liv och offra vissa saker och ting för att få ordning för gör jag inte det kommer jag fortsätta ha samma problem i flera år framöver och det vill jag faktist ínte...

ska upp rätt tidigt idag för att packa och städa här i gullmars för sen blir det jobba inatt och imorn bitti blir det hem till Solna igen.. känns kul att träffa min bebis men älskar att bo här i gullmars också... ska försöka till vintern att ha råd med hunddagis lr dagmatte till lilla Rocky så mamma slipper nu när hon inte mår så där jätte bra... ja ja nu ska jag se lite på Desperate Housewifes och sen sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0