Like a Angel

Nu har jag flyttat till gullmars och det kändes jätte konstigt...känns jätte tomt att komma hem och inte ha någon hemma och inga djur heller för jag är van att alltid ha någonting hemma, antingen djur eller människor... fast jag måsrte säga att lite skönt är det också, älskar den här lägenheten och den är min i hela 2 veckor... fan kommer vara 2 snabba veckor men men man får njuta medans man kan helt enkelt..

Har sovit som en ängel i sandritas säng, den är så jävla skön så man dör! love it!
Har precis käkat lite och ska in i duschen nu för sen är det jobb igen som vanligt...trist att jobba helger på nätter medans alla är ute och festar fast jag är ledig nästa och då blir det party party! :D

neeej in i duschen nu ha de så bra ni 2 läsare som läser mig blogg...hahahha......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0