Like a Tattoo

Jag är helt besatt av tatueringar!
Jag tycker det är så jävla fucking snyggt!   Men jag tycker dock att det är snyggast med svart gråa, färg är också skit snyggt men jag själv vill bara ha mina i svart grått med skuggor.

Jag önskar jag kunde rita, att jag var riktigt grym på det för då hade jag fan velat jobba som tatuerare men det blir ju lite svårt när jag inte ens kan rita en jävla streck gubbe..=/ 
Life is a Bitch!
Tur att man inte är miljonär för då hade jag nog vart heltäckt vid de här lagret, har ca 10 tattos just nu och vill ha massa fler, jag vet exakt vad jag vill ha men det ända som fattas är the money men det är bara att spara spara spara så kommer jag en dag ha det!  





Hur snyggg/cool är hon inte?   Älskar Kat Von D! Tycker hennes tatueringar är grymma!
Men jag skulle aldrig börja tatuera mig i ansiktet,där går min gräns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0