Mitt "lilla" projekt

Okej ni vet om hur jag har skrivit om klädkammaren och mitt lilla projekt? Här kommer bilder på hur fint jag har det just nu...


Så såg klädkammaren ut när den skulle tömmas
Så såg klädkammaren ut

Så ser golvet ut i halva lägenheten efter den är urplockad
Så ser golvet ut i halva lägenheten

Så ser hallen ut och självklart ska Rocky ligga mitt i allt.



Okej känner att jag måste förklara detta. Är en människa som egentligen har ordning och reda och det är min mamma med men efter vi fick våran vattenskada var hela lägenheten tvungen att tömmas och det ända rummet där vi kunde ha något var klädkammaren och mammas rum. Så en 3a skulle tömmas på några dagar och allt packades i kartonger och mycke skit bara slängdes in i klädkammaren och mammas rum.

Nu så är vattenskadan och lägenheten fixad men nu återstår det att packa upp allt igen och få ordning vilket tar sin lilla tid då saker och ting ska sorteras och rensas och packa upp allt. Det är som att flytta in på nytt kan man säga.

Vi har hållt på med klädkammaren sen klockan 1 idag och klockan är nu 12 på natten och vi har inte ens börjat med att lägga in saker igen utan bara tömt den! så som ni förstår så har jag ett STORT projekt framför mig. Kul ? Neej inte direkt men thats life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0