Nails & Pankakes

Har nyligen kommit hem och är skit trött just nu, vill bara lägga mig och sova hela kvällen men nej nej snart är det dags att gå till jobbet för att jobba hela natten fram tills 7 imorn bitti och sen måste jag hålla mig vaken för att vänta till Brevia där jag fixat postbox öppnar för att kunna göra en betalning och få nyckel men men sånt är livet.

Har vart och hälsat på Gåsa idag på hennes jobb och åt lite pankakor med sylt & grädde, väldigt gott! Sen  har jag vart och fixat mina naglar för det var en hel månad sen jag gick och gjorde dom och dom växer som ogräs.  Denna gång blev det svart och rosa, är ingen som tycker om rosa egentligen men eftersom jag alltid kör svart vitt tänkte jag att ja ska göra något annat för en gångs skull.

My nails



Nästa gång ska jag nog köra på lila eller turkost.. hmm får se vad det blir eller kanske grönt till och med ? typ höstgrönt? ja ja det är ju en hel månad kvar tills jag ska fixa dom igen så man har ju sin lilla tid att tänka..



 Neej nu ska jag vila lite....tjingeling så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mörkt hår är grymt snyggt ja! Men det är väl jag som inte är van än att se mig själv så mörk helt enkelt.

Och jag tog en sväng till solariet idag. Så dags att bygga på lite bränna så kan jag nog leva med det ;)



/n

2009-08-27 @ 17:15:23
Postat av: Natalia

Mörkt hår är grymt snyggt ja! Men det är väl jag som inte är van än att se mig själv så mörk helt enkelt.

Och jag tog en sväng till solariet idag. Så dags att bygga på lite bränna så kan jag nog leva med det ;)



/n

2009-08-27 @ 17:16:10
URL: http://opietas.blogg.se/
Postat av: Natalia

Mörkt hår är grymt snyggt ja! Men det är väl jag som inte är van än att se mig själv så mörk helt enkelt.

Och jag tog en sväng till solariet idag. Så dags att bygga på lite bränna så kan jag nog leva med det ;)



/n

2009-08-27 @ 17:16:11
URL: http://opietas.blogg.se/
Postat av: Linn

Frågestund på bloggen. Ställ gärna en fråga (:

2009-08-27 @ 19:01:28
URL: http://liora.blogg.se/
Postat av: jessica

Ja att dom har :D Blev helt till mig när jag hittade den (:

2009-08-27 @ 22:12:49
URL: http://jessciawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0